Theorie examen slagingstips
Waarom is de theorie-test belangrijk voor sommige mensen, maar niet voor anderen?
Laten we eens kijken waarom mensen de theorie-test floppen …
Nou, de eerste aanwijzing is het woord TEST, niemand wordt graag beoordeeld. Noem het woord theorie-test en falen komt voor de geest.
Heb je jezelf ooit horen zeggen dat als ik de eerste test niet haal, ik de tweede of derde keer slaag.
Neeeeeeā¦ De volgende keer dat je hier de stem in je hoofd roept, zeg je: Bedankt, maar NEE, ik ga niet naar je luisteren, ik weet dat ik de eerste keer kan passeren.
Voor veel studenten is het halen van de theorie een herziening en het opgeven van tijd, maar dat is de realiteit. Als je wilt slagen, moet je er uren in steken en studeren.
Denk aan de jarenlange voordelen buiten de theorie en rijexamens, allemaal voor slechts een paar weken revisie.
https://www.youtube.com/watch?v=33_TFxEj0M8
Het vinden van het juiste studiemateriaal kan een hele klus zijn
Er is geen tekort aan leeroplossingen op de markt om je te helpen je voor te bereiden op de theorie-test, maar ik raad je aan de Highway Code in boekvorm te bestuderen en een paar pond te betalen om volledige toegang te krijgen tot Theory Test Pro die hier beschikbaar is
Natuurlijk zijn de vragen die u op internet vindt anders dan die in de eigenlijke test, dus het heeft geen zin om ze te onthouden.
Oefenvragen zijn ontworpen om uw kennis te testen en ze behandelen precies dezelfde thema’s en regels van de weg als de eigenlijke testvragen. Ga online om uitleg van verkeersborden te krijgen. Je kunt zo fouten theorie examen bekijken die je zou kunnen maken.
Geen flapperen
Tijdens de test vindt u mogelijk enkele vragen die paniek veroorzaken, maar negeer ze niet, u kunt ze markeren met de FLAG-knop en er later naar terugkeren als u alle resterende vragen heeft beantwoord. Misschien merk je tegen die tijd dat je minder flap hebt en het antwoord kan in je hoofd opkomen.
Risicoperceptie regels ok:
Gevaar deel van de test is voor velen niet zo’n groot probleem, de meesten zijn immers gewend aan het spelen van videogames en het klikken op een muis. Maar houd er rekening mee dat de gevarenclips live zijn en dat je niet meer terug kunt als je denkt dat je iets hebt gemist.
Stel je dus voor dat je in de video’s achter het stuur van de auto zat en met arendsogen gefocust op de weg die voor je ligt, situaties beoordelen terwijl ze zich ontwikkelen en als je het gevoel hebt dat je moet vertragen of het stuur moet draaien om de acties van andere weggebruikers, inclusief voetgangers, klik met de muis.